Logga in /    Skapa konto 
SwedenValutor:
FÅLLA >>  Frakt & Retur

Frakt & Retur

Avkastning
För en goodwill återbetalning eller utbyta objekt ska vara oanvänd och returneras i originalförpackningen och i en re-säljbar skick inom 21 dagar efter mottagandet av dina varor. Se dina objekt åtföljs av en ifylld returblankett (se nedan om hur man fyller avkastning form).

Avbryta en beställning
Om du vill avbryta en order, i de flesta fall du har laglig rätt att göra detta inom 7 arbetsdagar efter mottagandet av ordern. Men detta gäller inte för vissa produkter såsom ljud / videoinspelningar eller datorprogram som har oförseglade och alla personifierade objekt och färskvaror.
Om du vill avbryta, måste du meddela oss skriftligen uppge ditt ordernummer, inom 7 arbetsdagar efter den dag du tagit emot varan och du måste också vidta rimliga hand om varorna. Vi skulle överväga att skälig omsorg har inte tagits till de varor, till exempel, om du har använt dem i en omfattning utöver vad som skulle vara rimligt om att undersöka dem i en butik innan köp. Om du avbryter en beställning kommer vi att kräva att du returnera varorna till oss i god tid, med originalförpackningen och på egen bekostnad till adressen nedan. Om du behöver hjälp med att returnera en stor post som ett löpband eller bordtennisbord etc. kan vi erbjuda en samling service. Vänligen fråga om dess kostnad med vår kundtjänst.

Se till att du informera oss så snart som möjligt efter att ha fått dig varor av skador för att undvika förseningar i att ersättning eller återbetalning. På grund av den mycket tekniska karaktären hos de produkter vi säljer, i händelse av att produkten har använts åtminstone en gång, kommer vi att behöva skicka den till tillverkaren för att bekräfta att produkten felet beror på en tillverknings fel - våra leverantörer alltid komma tillbaka till oss inom 28 dagar maximum (normalt mycket snabbare) och vi kommer att komma i kontakt med dig om att höra deras iakttagelser.

Vad händer om jag har fått mitt paket, men de var inte de varor som beställts?
I den osannolika händelsen att vi har skickat felaktiga varor, då först av allt vi ber om ursäkt. Vi vill se till att vi rätta till detta så snart som möjligt och se till att vi får de varor du beställt till dig. I detta fall, kontakta kundtjänst på 08452 702 010, där en av våra rådgivare kommer att vara glada att hjälpa dig. De kommer att skicka / skicka dig en gratis returetiketten, vilket innebär att du kommer att kunna skicka paketet tillbaka till oss utan att ådra sig några portokostnader. Observera att det vår policy att inte ersätta några portokostnader som vi tillhandahåller denna gratistjänst, och kommer alltid att instruera våra kunder att använda den. Kunderna ska alltid skicka tillbaka sin ordning med en medföljande avkastning formulär - detta kommer att säkerställa att vi kan behandla din retur snabbt.

Utbyten
Om du vill returnera en icke-defekt produkt för ett utbyte, gäller följande:
En full återbetalning kommer att ges (mindre porto) eller byta varor som skickas ut vid mottagandet av varorna. Vi kommer dock att återbetala portot tillbaka till dig om behovet av ett utbyte är ett resultat av ett misstag som gjorts av oss (t.ex. vi skickade ut fel storlek).
Du måste vidta rimliga hand om varorna medan de är i din ägo. Vi skulle överväga att skälig omsorg har inte tagits till de varor, till exempel, om du har använt dem i en omfattning utöver vad som skulle vara rimligt om att undersöka dem i en butik innan köp.
Varorna måste returneras till oss inom 21 dagar, i originalförpackningen och tillhörande etiketter och på egen bekostnad till adressen nedan.